maanantai 4. syyskuuta 2017

Vaihto- ja palautusoikeus?

Adam&Eve:n tuotevalikoima on suurimmaksi osaksi intiimi- tai hygieniatuotteita. Tämän vuoksi meillä virheettömillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Asuja meillä on (pl. sukat, sukkapuvut ja vastaavat) mahdollista sovittaa, emmekä siis vastaanota ostettuja, kotisovituksessa käyneitä asuja takaisin. Ne ovat alusasuja tai sellaisiksi laskettavia tuotteita, emmekä voi tietää onko asua jo käytetty - vai ostaisitko itse korsetin jos epäilisit, että se on jo aiemmin jonkun toisen makuuhuoneleikeissä testattu..?

Korsetinsovitukseen kannattaa meille aina varata aika, jolloin ohjaamme ja neuvomme, miten korsetin kanssa selviytyy ja samalla myös etsimme oikean mallin ja koon, ettei tule yllätyksiä kotona H-hetkellä!

Mitä tulee muihin intiimituotteisiin, kuten hieromasauvoihin, käymme kaikki myytävät tuotteet läpi ennen myyntiä, että ne ovat toimivia (myös nettikaupan tuotteet). Monen muun toimijan kohdalla asiakas on se ensimmäinen, joka paketin avaa ja joutuu toteamaan tuotteen toimivuuden. Me teemme tämän asiakkaiden puolesta ja sitä kautta pyrimme vähentämään huonoja kokemuksia ja mielipahaa. Samalla saamme arvokasta tietoa tuotteiden tasalaatuisuudesta ja esimerkiksi kovaäänisemmät tai muuten poikkeavasti toimivat tuotteet siirrämme syrjään tai alennukseen - jolloin alennuksen syy on asiakkaalle kerrottu. Toisinaan alennukseen (tai jopa poistoon) päätyy kokonainen erä tuotteita jos emme niitä täysin allekirjoita.

Moottoroitujen tuotteden kanssa tietysti kaikkea voi sattua ja aina kaikkia valmistusvikoja ei huomata heti vaan vasta hieman pidemmässä asiakaskäytössä. Tällöin meihin tulee ehdottomasti ottaa yhteyttä niin katsotaan miten voimme asiassa auttaa. Toki täytyy huomioida, että vibraattori on käyttöesine, ne eivät (valitettavasti!) kestä ikuisuuksia ja tietyt asiat saattavat kuluttaa ne nopeammin ns. loppuun (väärä säilytys, huono liukuvoide, huolimaton pesu ja kuivaus, liian kovat otteet kuten pehmeiden sauvojen liiallinen taivuttelu jne.). Yritämme neuvoa parhaamme mukaan tuotteiden käytössä, ja aina voi kysyä, mikäli jokin asia askarruttaa.

Liukuvoiteet, hierontaöljyt ja vastaavat ovat myös intiimituotteita, eikä niillä siten ole vaihto-oikeutta. Jos jokin tuote on päässyt loppumaan nettikaupastamme, otamme aina yhteyttä asiakkaaseen ennen kuin lähetämme korvaavaa tuotetta.

Aina mikäli mahdollista, suosittelemme käyntiä paikan päällä: myymälässämme pääsee nuuhkimaan hierontaöljyjä, kokeilemaan liukasteita omalle iholle, kuuntelemaan hieromasauvojen äänet ja tehot, sovittamaan asut... Meidän tavoitteemme on löytää kullekin asiakkaalle mieleinen tuote, josta on kotona mielihyvää - eikä missään nimessä mielipahaa!

Nettikaupoista ostaminen on muuttanut asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja moni kuvittelee, että tuotteita voi kaupasta ostaa ikään kuin sovitukseen ja palauttaa jos jokin ei miellytä. Meillä tämmöistä tyytyväisyystakuu-palautusoikeutta ei ole. Tässä kohtaa kannattaa miettiä jo edelläkin mainittua asiaa: Ostaisitko intiimituotteen jos olisi mahdollista että se on asiakaspalautus?



Näsilinnankadulla jatkuvan remontin vuoksi olemme siivonneet varastojamme taas ja saatavilla on runsaasti ALE-TUOTTEITA ja entisetkin ovat saaneet lisäalennuksia! Mukana on paljon poistuvia tuotteita uutuuksia odotellessa, tuotteita joiden pakkaukset muuttuvat ja viimeisiä kappaleita.Vielä ehtii syksyksi kaikkea kivaa huokeaan hintaan!

ALE-TUOTTEILLA ei ole koskaan palautusoikeutta. Huutokauppakeisarin sanoja lainataksemme...Ne myydään siinä kunnossa ja sellaisina kuin ne ovat myyntihetkellä. Mikäli tuote on alennuksessa jonkin virheen vuoksi, olemme siitä ilmoittaneet ja asiakkaalla on myös aletuotteissa mahdollisuus nähdä tuote paketin "ulkopuolella" (esim. miten vibra toimii tai sovittaa asu).

Me olemme edelleen ensisijaisesti palveleva kivijalkamyymälä emmekä kasvoton nettikauppa. Olemme täällä Teitä varten. Toivottavasti nähdään pian!

Piis änd laav ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti